Elektriskā daļa

Pie viena no galvenajiem instrumenta vai elektrodzinēja elektriskās daļas bojājumiem pieder statora spoļu vai tinuma vadu īssavienojums. .Asinhronajos dzinējos rotors ir īssavienots un no ierindas iziet ļoti reti.Kolektora dzimējos gan rotoram, gan statoram ir tinums, kas var iziet no ierindas.Statora un rotora remonts ir darbietilpīgs process, kas prasa stingru tehnisko noteikumu ievērošanu remonta laikā.Parasti šāds remonts ir diezgan dārgs un neatmaksājas.Lēts Ķīnā ražots instruments var maksāt mazāk nekā elektriskās daļas remonts.

Tāpat pie elektriskās daļas remonta attiecas suku (oglīšu), slēdžu, elektrovadu, elektronisko vadības bloku maiņa.Profesionālajos instrumentos bieži ir iemontēti elektroniskie bloki, kuru nomaiņa var izmaksāt diezgan dārgi.